niedziela, 26 maja 2013

Dzień Matki 26 Maj 2013

Z okazji Dnia Matki życzę wszystkim mamom spełnienia marzeń i radości płynącej z posiadania pociech dużych i małych. Chociaż małe potrzebują więcej opieki z naszej strony to za to starsze pociechy dają wiele radości już bardziej "świadomej". Na potwierdzenie moich słów zacytuję życzenia jakie dostałam dziś od mojej córki:

"Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia matki!
Dziękuję że jesteś i bądź zawsze taka piękna i kochana
choć czasem możesz trochę wyluzować (?......)
Wszystkiego najlepszego...."

Od drugiej córki dostałam życzenia i buziaki bo jest na miejscu.
Oczywiście nie obeszło się od prezentów zrobionych własnoręcznie:


Rainbow cupcakes i waniliowe babeczki rabarbarowe z kruszonka - ale o przepisach innym razem.
Teraz jeszcze przygotować grila,  bo zaprosiłam mamę mojego męża na Dzień Matki.
Kochane cudownego dnia !!!!!!

I na koniec kwiaty, kwiat, kwiaty.... są piękne, pachnące i adekwatne do takich okazji jak dziś:






Dajmy odczuć naszym mamom, że są kochane, wyjątkowe i najpiękniejsze na świecie !!!!!
Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz